زنگ علوم تجربی
برای اینکه کلاس اولیها دنیای اطرافشان را دقیقتر بشناسند و به خلقت آنها فکر کنند، در بسته تربیت و یادگیری علوم تجربی، زمینه لازم برای مشاهده دقیق پدیدهها، پرسش درباره آنها، پیشنهاد برای یافتن پاسخ، طبقهبندی اطلاعات، ساخت وسیله برای آسانشدن کار، آشنایی با ویژگیهای رشدی جانواران و… را در موقعیت عملی ایجاد خواهیم کرد تا با کنار هم گذاشتن محتوای همه دروس، دانشآموزانی سرشار از علم و امید برای ساختن کشوری آباد تربیت کنیم.
2-برنامه درسی علوم تجربی برای چیست؟
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
3-اهميت آموزش علوم تجربی در مقطع ابتدايی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
4-ضرورت و کارکرد حوزه تربیت و یادگیری علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
5-كاركردهاي آموزش علوم تجربي
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
1-تعریف حوزه
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
10-جهت گيری برنامه درسی علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
11-جدول جهت گيري و چرايی عناصر برنامه درسی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
7-قلمرو حوزه تربیت و یادگیری علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
8-رویکرد و منطق برنامه درسی علوم
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
9-جهت گیری کلی حوزه تربیت و یادگیری علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
2-اهداف پيامد های يادگيری درس علوم
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
3-اهداف علوم تجربی و هماهنگی آن با اهداف ساير موضوعات درسی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
4-اهداف کلی حوزه تربيت ويادگيري علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
5-اهداف دوره تحصیلی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
1-هدف از آموزش علوم
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
2-ويژگی رويکرد زمينه محور
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
3-مزايای آموزش زمينه محور
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
4-فعاليت های آموزش زمينه محور
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
5-خودارزیابی تدریس زمینه محور
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
1-یادگیری زمینه محور
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
9-بازخورد در ارزشيابی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
10-جدول پیامد ها و سطوح به تفکیک موضوعات درسی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
4-اصول ارزشیابی در برنامه درسی علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
5-ارزشيابی پيشرفت تحصيلی دانش آموزان در درس علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
6-استانداردهای ارزشیابی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی