زنگ علوم تجربی
برای اینکه کلاس اولیها دنیای اطرافشان را دقیقتر بشناسند و به خلقت آنها فکر کنند، در بسته تربیت و یادگیری علوم تجربی، زمینه لازم برای مشاهده دقیق پدیدهها، پرسش درباره آنها، پیشنهاد برای یافتن پاسخ، طبقهبندی اطلاعات، ساخت وسیله برای آسانشدن کار، آشنایی با ویژگیهای رشدی جانواران و… را در موقعیت عملی ایجاد خواهیم کرد تا با کنار هم گذاشتن محتوای همه دروس، دانشآموزانی سرشار از علم و امید برای ساختن کشوری آباد تربیت کنیم.
1-تعریف حوزه
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
2-برنامه درسی علوم تجربی برای چیست؟
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
3-اهميت آموزش علوم تجربی در مقطع ابتدايی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
4-ضرورت و کارکرد حوزه تربیت و یادگیری علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
5-كاركردهاي آموزش علوم تجربي
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
10-جهت گيری برنامه درسی علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
11-جدول جهت گيري و چرايی عناصر برنامه درسی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
6-قلمرو حوزه علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
7-قلمرو حوزه تربیت و یادگیری علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
8-رویکرد و منطق برنامه درسی علوم
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
1-هدف از آموزش علوم
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
2-اهداف پيامد های يادگيری درس علوم
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
3-اهداف علوم تجربی و هماهنگی آن با اهداف ساير موضوعات درسی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
4-اهداف کلی حوزه تربيت ويادگيري علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
5-اهداف دوره تحصیلی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
1-اصول حاکم بر انتخاب راهبرد های یاددهی یادگیری
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
2-اصول زیربنایی تربیت دانش آموزان
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
3-راهبردها و روش های تدریس در علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
4-کاوشگری در برنامه درسی علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
1-یادگیری زمینه محور
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
2-ويژگی رويکرد زمينه محور
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
3-مزايای آموزش زمينه محور
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
4-فعاليت های آموزش زمينه محور
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
5-خودارزیابی تدریس زمینه محور
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
1-محتوای برنامه درسی علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
2-جدول اركان محتوا
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
3-استانداردهاي مفاهيم
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
4-استانداردهاي مهارتهاي اساسی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
1-عناصربسته آموزشی علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
9-بازخورد در ارزشيابی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
10-جدول پیامد ها و سطوح به تفکیک موضوعات درسی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
1-ارزشیابی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
4-اصول ارزشیابی در برنامه درسی علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
5-ارزشيابی پيشرفت تحصيلی دانش آموزان در درس علوم تجربی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی